Klacht over verkoper
Je bent onheus behandeld door een verkoper. Je klaagt bij het betreffende bedrijf over deze behandeling. Niet ieder contact met een verkoper loopt even soepel. Zeker bij onverwachte verkoopgesprekken is dat het geval. Bijvoorbeeld als je op straat bent aangesproken. Ook vinden mensen dat veel telefonische verkopers over hun grenzen gaan. Naast de klacht hebben wij een reeks brieven waarmee je een eventuele koop kan terugdraaien.
Wat moet je zelf invullen
Je moet zelf de feiten van de klacht aangeven. Doe dat zo feitelijk mogelijk, datum, tijd, naam. Je moet zelf invullen waarom je in contact kwam met die verkoper en wat jouw klacht is. Het is altijd verstandig om indien je daar een idee van hebt een duidelijke oplossing voor te stellen.
Samenvatting
Bevat bepaling over:
- Uitleg datum en tijd contact;
- Aard van de klacht;
- Verzoek tot reactie.
Context
Je gebruikt dit document in de volgende situatie:
Niet ieder verkoopgesprek gaat goed. Soms gaat het echter echt fout en wil je klagen over de verkoper.
Reviews
Er zijn nog geen reviews.