Klacht hoge telefoonrekening
Jouw telefoonrekening is in jouw ogen te hoog. Je klaagt hierover en verzoekt deze lager vast te stellen.
Je moet zelf uitzoeken waar je de klacht kan indienen. Dat verschilt namelijk per aanbieder van mobiele telefonie en data.
Wat moet je zelf opnemen in de brief
De brief biedt het juridisch kader. Inhoudelijk moet je zelf aanvullen. Je moet zelf aangeven welk onderdeel van jouw rekening te hoog is. Vergeet niet voldoende gegevens op te nemen over jezelf zoals in ieder geval het (mobiele) telefoonnummer waar het over gaat.
Biedt altijd aan om zodra je er uit bent alsnog te betalen, indien je geen automatische incasso hebt lopen.
Samenvatting
Bevat bepalingen over:
- hoogte rekening;
- periode rekening;
- verzoek verlaging;
- termijn.
Context
Je gebruikt dit document in de volgende situatie:
Soms is je telefoonrekening te hoog. Je kunt een klacht indienen bij jouw provider. In een artikel leggen we exact uit hoe je die klacht kan indienen. Als je er niet uitkomt kunt u deze klacht indienen bij de speciale geschillencommissie voor deze branche: de de Geschillencommissie Telecommunicatie.